پهپاد انتحاری سبک و کوچک رژیم صهیونیستی احتمالا از سوی پیاده نظام آمریکا برای نبردهای آتی بکار گرفته خواهد شد.

احتمال بکارگیری پهپاد انتحاری رژیم صهیونیستی در ارتش آمریکا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های صهیونیستی از احتمال به کار گرفته شدن هواپیماها‌ی بدون سرنشین انتحاری ساخت رژیم صهیونیستی در نیروی زمینی ارتش ایالات متحده خبر دادند. شرکت نظامی صهیونیستی «یو ویژن» با غول صنایع نظامی آمریکا «رایتون» همکاری می‌کند تا پهپاد انتحاری «هیرو 30» را  با نیازهای مهمات ارتش آمریکا، تطابق دهد.
به نوشته روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» اکنون این دو شرکت نظامی در حال پیشنهاد دادن استفاده از این پهپاد در نبردهای آتی به پیاده نظام آمریکا هستند. «یائیر دابستر» رئیس شرکت یوویژن در مصاحبه با این روزنامه تاکید کرد اگر ارتش آمریکا هیرو30 را در اختیار بگیرد، احتمالا شاهد حضور آن در مناطقی که در آینده دچار درگیری‌ خواهد شد، هستیم.
هیرو 30 برخلاف پهپادهای انتحاری بزرگتر، برای استفاده یک سرباز ساخته شده که می‌تواند همزمان 3 عدد از آنها را حمل کند. این پهپاد با فقط 3 کیلوگرم وزن، سبک‌ترین در خانواده خود بوده که قادر به حمل نیم کیلو کلاهک انفجاری است. هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی قبل از برخورد به هدف می‌تواند به مدت 30 دقیقه پرواز کند و مهمات آن اثر گرمایی از خود بجا نخواهد گذاشت.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.